کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

جشن روز معلم کلاس ما

  با یاد و نام خدا

  جشن روز معلم

  روز 12اردیبهشت به مناسبت روز معلم، اولیای دانش آموزان کلاس ما با هماهنگی قبلی با مسئولین مدرسه، مراسم زیبایی را تدارک دیده و در سالن اجتماعات مدرسه برگزار کردند. از مربی هنر، مربی ورزش، مربی قرآن و معاون مدرسه هم دعوت کردند تا در این جشن حضور یابند وایشان هم پذیرفته و شرکت کردند و ضمن قدردانی از تلاشهایشان، از طرف اولیا هدایایی هم به این عزیزان اهدا شد.

  اولیا سنگ تمام گذاشته و به سادگی اما بسیار زیبا مراسم را برگزار و پذیرایی کردند. بچه ها با طبق معمول با سروصدا با هم صحبت کرده، لطیفه گفته و خندیدند و دلی هم از عزا درآوردند. برخی به همراه مادرشان عکس گرفتند و همه دوست داشتند با آموزگار کلاس، مربی قرآن، مربی هنر و معاون مدرسه عکس بگیرند.

  در پایان و زمانی که بچه ها به کلاس رفتند، از مدیر مدرسه هم دعوت شد تا در کلاس حضور پیداکنند. از طرف اولیا از مدیریت مدرسه به خاطر تلاششان در پیشرفت درسی بچه ها تقدیر و هدیه ای هم به ایشان اهدا شد.

  از این اولیای خوب و فعال که در طول سال تحصیلی نهایت همکاری را با من داشتند، تشکر و قدردانی می کنم و برایشان آرزوی موفقیت و سرفرازی دارم. از همه ی این عزیزان بی نهایت سپاسگزارم.  

  پس از اتمام جشن و زمانی که در کلاس مشغول تدریس بودم، یکی از دانش آموزان پارسال به کلاس آمده و با روبوسی کرد و روز معلم را تبریک گفت. یکی دیگر از دانش آموزان سال قبل هم به همراه مادرشان به دفتر مدرسه آمده و با دادن دسته گل و هدیه از من تشکر کرده و روز معلم را تبریک گفتند. پدر یکی ازدانش آموزان سه سال قبل هم پیام داده و روز معلم را تبریک گفتند. 

  در مقابل این همه صفا، صمیمیت و قدرشناسی، از صمیم قلب می گویم  از همه ی شما سپاسگزارم

  چند تا از عکسهایی را که اولیا در این مراسم گرفتند، به رسم یادبود روی وبلاگ می گذارم.   

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ابرقویی یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 19:19

با تشکر از زحمات شما سپاسگزارم

سلام ممنون از محبتتان. امید که همیشه موفق و شادکام باشید. با سپاس بهرامی

مهدیه داوری زاده و عبدالرحمان نساج جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 18:55

سلام خدمت آقای بهرامی، ‌ شما آموزگاری دلسوز و مهربان هستید،این جشن قدم بسیار کوچکی بود برای تقدیر از شما،امیدوارم همیشه تندرست باشید

سلام اولیای عزیز. ممنون از محبتتان و امیدوارم در تمام مراحل زندگی پیروز و سرافراز باشید. با سپاس برادرتان بهرامی

نقی زاده پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 14:31

سلام
آموزگارمحترم جناب آقای بهرامی
شمالایق بهترینهاهستید . جشن روز معلم یک تقدیر وتشکر خیلی کوچک درمقابل زحمات ودلسوزیهای شما بود .
همیشه شاد وسلامت باشید .

سلام بر شما ولی گرامی، ممنون از محبتتان و امیدوارم هم من لایق این قدردانی باشم و هم سینا همیشه و به همین شکل دانش آموز خوبی بوده و سبب سربلندیتان گردد انشاالله. با سپاس برادر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.