کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

سخنی با اولیا

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی

  حال که سال تحصیلی به پایان رسیده است وظیفه ی خود می دانم یکبار دیگر از شما به خاطر همه ی محبتها یی که در حق من داشته اید، تشکر کنم. باز هم می گویم  اگر همکاری خوب شما نبود، مطمئنا موفقیتی نصیب من نمی شد. از شما می خواهم این هماهنگی را با آموزگاران سالهای بعد فرزندانتان هم داشته باشید.

  یک نمونه ی سوال آزمون ورودی استعدادهای درخشان را که از یک سایت گرفته ام روی وبلاگ می گذارم. هدف از این کار باز هم یادآوری این نکته ی مهم است که اگر دوست دارید فرزندتان در آزمونهای مانند تیزهوشان قبول شود ( که حتما علاقه دارید )، یکی از مهمترین عوامل موفقیت آنها در این نوع آزمونها، تسلط آنها به مطالب کتابهای درسیشان است. پس نهایت تلاش خود را به کار ببرید که با یک برنامه ی منظم، فرزندانتان یکبار دیگر همه ی دروس پایه ی پنجم را به دقت مرور کنند تا بتوانند از دیگر کلاسهایی که برایشان تدارک می بینید، مانند کلاسهای آموزش تست، استفاده کنند زیرا شرظ موفقیت در زدن تست، دانستن مطالب درسی است.  

  برای دریافت فایل سوالات، اینجا کلیک کنید.

  امیدوارم از تعطیلات تابستانی لذت برده و استفاده ی کافی را بنمایید. برادر شما بهرامی

نظرات 1 + ارسال نظر
نقی زاده یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 17:59

سلام
ممنون ازتوجه تان وباوجود اینکه سال تحصیلی به پایان رسیده هنوزبه فکر بچه هاهستید وبرای موفقیت آنها تلاش می کنید جای تقدیروتشکر رادارد . حتما ازنظریات ونمونه سئوالهااستفاده خواهیم کرد
طاعات وعباداتتان قبول .شادوسلامت باشید.

سلام ممنون از توجه و محبتتان. برای شما و خانواده سلامتی و موفقیت آرزو دارم. برادر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.