کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به کارهای دانش آموزان کلاس پنجم ما پرداخته می شود

سخنی با اولیا

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی

  حال که سال تحصیلی به پایان رسیده است وظیفه ی خود می دانم یکبار دیگر از شما به خاطر همه ی محبتها یی که در حق من داشته اید، تشکر کنم. باز هم می گویم  اگر همکاری خوب شما نبود، مطمئنا موفقیتی نصیب من نمی شد. از شما می خواهم این هماهنگی را با آموزگاران سالهای بعد فرزندانتان هم داشته باشید.

  برادران و خواهران خوبم، تعطیلات تابستانی شروع شده است و شما بهترین موقعیت را دارید که پس از یک استراحت، فرزندانتان را برای سال بعد آماده کنید ( گرچه فکر می کنم شما از قبل این کار را آغاز کرده اید ). پیشنهاد می کنم یکبار دیگر دروس پایه ی پنجم خصوصا ریاضی و علوم تجربی را مرور کنند تا ضمن اینکه از فراموشی مطالب جلوگیری می کنند، خود را برای پایه ی ششم آماده کنند، مطمئن هستم آنقدر با فرزندانتان کار کرده اید که در حد یک آموزگار می توانید آنها را راهنمایی کنید.

  این وبلاگ همچنان وجود خواهد داشت و امیدوارم پل ارتباطی خوبی بین من و شما باشد. هرزمان که کاری از من برآید یقین داشته باشید از همکاری با شما برادران و خواهران خوبم، دریغ نخواهم داشت.

  همیشه برایتان بهترین ها را به همراه سلامتی، شادکامی و موقفیت آرزو دارم.              

                                                                 با سپاس برادر شما بهرامی 

نظرات 1 + ارسال نظر
نقی زاده جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 02:08

سلام
ضمن تشکر اززحمات بی دریغ شما
خداوندراشاکرم که آموزگار باتجربه باسوادودلسوزی را درمسیر آموزش پسرم قراردادکه همچون پدری مهربان گنجینه دانسته های خودرا باصبوری درزمینه علم وزندگی به بچه هاآموخت وچگونه طی کردن پله های ترقی را برای آنهاهموارترکرد. قدردان زحماتتان هستیم .

سلام بر شما ولی گرامی. ممنون از زحمات و تلاشهای شما که انجام وظیفه را برای من آسان کرد. به جرات می گویم تنها موردی که در این چند سال نگفته ام پارسال بهتر بوده، وجود اولیای دلسوز بوده است و من از این لحاظ بیشتری شانس و اقبال را داشته ام که با دانش آموزانی کار کرده ام که اولیای علاقمند، دلسوز و صبوری داشته اند. اگر هم موفقیتی داشته ام یقینا به خاطر شما اولیای خوب بوده است. برایتان بهترینها را آرزو دارم. برادرشما بهرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.